konferencje eventy warszawa

Jakie centrum konferencyjne wybrać jeśli organizujesz event w Warszawie?

Organizacja eventu cię przerasta? Nie wiesz, gdzie zorganizować firmowe spotkanie lub prelekcję? Nie martw się! Przeczytaj poniższy artykuł i przekonaj się, że znalezienie właściwej przestrzeni dla zbliżającego się eventu wcale nie jest takie trudne.

Idealne miejsce na eventy w Warszawie — co wybrać?

Dlaczego najlepszym miejscem na organizację eventów wydaje się Warszawa? Jest tak z kilku powodów:

Jest najbardziej reprezentatywnym miastem Polski.

W pobliżu znajdują się siedziby wszystkich najważniejszych firm.

Warszawa to miasto, do którego można z łatwością dolecieć samolotem (bez przesiadek).

Warszawa dysponuje dwoma lotniskami: Okęciem i Modlinem.

I właśnie dlatego event firmowy warto zorganizować właśnie tam. Drugą kwestią jest wybór odpowiedniej lokalizacji. Organizator eventu powinien zwrócić uwagę na kilka kwestii, które mogą być kluczowe dla jego przebiegu.

Gdzie zorganizować event w Warszawie? Czym się sugerować?

Biorąc pod uwagę ofertę różnych warszawskich obiektów konferencyjnych, warto wziąć pod uwagę nawet najmniejsze szczegóły. Logistyka to kluczowa sprawa. Obiekt powinien znajdować się w odległości maksimum 20 – 40 minut jazdy autem od najbliższego lotniska. Jeśli dystans ten będzie większy, podróż stanie się nużąca i wyczerpująca.

Pamiętajmy, że w przypadku tak obciążonych ruchem miast, jak Warszawa, każdy dodatkowy kilometr to dodatkowe korki. Druga kwestia to bliskość najważniejszych punktów w mieście. Uczestnicy eventu mogą w czasie wolnym wybrać się na spacer, imprezę, a także smaczny obiad lub kolację.

Trzecia kwestia to atrakcje na miejscu. Idealne miejsce na eventy w Warszawie powinno zapewniać klientom dostęp do strefy muzycznej, klubu, baru itd. W razie potrzeby obiekt powinien też mieć do dyspozycji przestrzeń wypoczynkową w postaci dobrze urządzonych pokoi.

Wygoda i kwestie techniczne

Dla organizatorów i uczestników eventu firmowego ważne są jeszcze dwie kwestie. Pierwszą z nich jest wygoda. Miejsce dla zrealizowania eventu (trwającego co najmniej kilka godzin) powinno być wyposażone w wygodne krzesła. Najlepiej, jeśli są one zaprojektowane z myślą o sporządzaniu notatek. Druga kwestia to dostęp do sprzętu. Nie można sobie wyobrazić dobrze zorganizowanego eventu bez materiałów multimedialnych. A te — oprócz rzutnika — wymagają też właściwego, wielokanałowego systemu nagłośnienia. Fundamentem udanego eventu jest też dostęp do sieci WiFi. To samo dotyczy w pewnym stopniu się mniej istotnych szczegółów, takich jak bezpłatny parking, dostępu do zieleni, a także do strefy SPA, w której można zrelaksować się po wymagającym dniu pracy.

Czy istnieje obiekt, który spełnia wszystkie powyższe założenia? Otóż tak — jest nim DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre, który zorganizuje event nawet dla kilkuset uczestników.