Czym jest marketing stacjonarny? Wiele osób nie wie w ogóle o istnieniu takiego sposobu marketingowego, dlaczego tak jest? Dlatego, że jego przygotowanie jest, coraz mniej stosowane a wszystko przekłada, się na działania w Internecie. Natomiast jednakże jest jeszcze parę osób, które chciałby coś więcej wiedzieć na temat tego sposobu marketingowego.
Marketing stacjonarny najczęściej jest kojarzony z ulotkami, czy hostessami, które promują w danym mieście daną restaurację, czy nowy lokal usługowy. No i słusznie jest kojarzony, ze względu na to, że ten rodzaj rozbudowanej kampanii reklamowej polega, na kampanii w danym miejscu, gdzie znajduje, się dany lokal. Wcześniej często stosowany marketing stacjonarny głównie opierał się na rozdawaniu ulotek chwilę przed otwarciem i dwa trzy dni po jego otwarciu. Teraz już coraz mniej stosuje, ten marketing przechodząc, do Internetu. Jednakże jeżeli zależy, Ci na lokalnych klientach warto, wprowadzić ten marketing również do swoich celów kampanii reklamowej!